Nieuwe huurders

We hebben diverse nieuwe huurders zoals Buurtzorg en Bronbewustzijn welkom mogen heten. Fijn dat jullie voor ons concept hebben gekozen en we hopen van harte dat jullie tevreden zullen zijn over onze samenwerking. Voor vragen kun je altijd bij de balie terecht en ook extra wensen worden zo snel mogelijk ingewilligd.

Nieuwe tijdelijke huurders

In de afgelopen maanden hebben ook diverse flexhuurders hun weg naar ons gevonden. We zijn blij dat ook zij gebruik willen maken van onze faciliteiten.

Bijzondere bijkomstigheid is nu dat, in tegenstelling met vroeger, we niet altijd het gewenste kantoor beschikbaar hebben. De vaste huurders hebben natuurlijk altijd de beschikking over hun eigen ruimtes. Alleen als de vaste huurder zijn/haar kantoor ter beschikking stelt is deze te gebruiken door een incidentele huurder.

Er zijn echter veel kantoren beschikbaar door het gehele gebouw. We doen er veel aan om deze allemaal zo aantrekkelijk mogelijk te maken!

Nieuwe medewerkers

Sinds kort hebben wij twee nieuwe medewerkers in onze gelederen: Zwanet Bosscher en Janny Oldenkamp. Zij  willen graag ervaring opdoen als secretarieel medewerkster, en doen een opleiding op dit gebied. Je zult ze geregeld ontmoeten achter de balie en zullen je graag helpen.

Paula en Mariska werken ze in, zodat je geregeld twee dames aan zult treffen. Door de snel toenemende drukte zijn er enkele zaken, zoals de interne communicatie, nog niet geheel bijgewerkt. Hiervoor zijn we nog op zoek naar iemand die dit op zich kan nemen. Ook de externe communicatie wordt weer opgepakt. We zijn er druk mee bezig !

Restaurant

Ook zijn we gestart met ons restaurant op de 2e verdieping! Zoals gebruikelijk starten we kleinschalig, maar met een goede kwaliteit tegen een lage prijs. Voor slechts 4 euro per lunch kun je aanschuiven en naar behoefte de lunch gebruiken. Ben je voornemens vaker de lunch te gebruiken? Bij afname van 10 lunchbonnen krijg je de 10e gratis!

Op woensdag doen we er iets extra’s bij: soep, warme broodjes, salade etc. Heb je ideeën? Hou ze niet voor je maar deel ze met ons! Dan gaan we kijken of we dit kunnen realiseren.

Voorlopig organiseren we een lunch op de dinsdag, woensdag en donderdag van 12.00 – 13.00.

Het staat je vrij om aan te schuiven, mocht je het te druk hebben kan je altijd even een lunch scoren en tijdens je werkzaamheden gebruiken. Minder gezellig natuurlijk, maar.. work first..

Uiteraard is het nog steeds mogelijk om warme maaltijden te bestellen zoals Italiaans, Grieks, etc. Je hoeft alleen bij de balie aan te geven wat je wilt eten, met hoeveel personen en waar, en wij zorgen voor de rest.

Parkeerbeleid

Momenteel zijn we in gesprek met buurman GKB over de verdere invulling van de routing. Moeten we deze wijzigen en/of aanpassen? Samen met Heras hekwerken zijn op we op zoek naar een betere en logischer aanpak. Dit heeft dus onze aandacht, maar het zal nog wel even duren voordat we tot realisering over gaan. Voor nu blijft het verzoek om de auto achter het gebouw te parkeren, dus even omrijden!

Geluidsoverlast kantoor 0.05

Zoals een aantal vaste bezoekers reeds hebben geconstateerd is de wand tussen kantoor 0.05 en kantoor 0.06 niet geluiddicht. Een specialist op dit gebied constateerde dat er veel geluidslekken aanwezig zijn. (Ik kende het woord niet, maar het klinkt logisch..) We zijn ons nu aan het bezinnen hoe we dit gaan oplossen.